Тестовые вопросы с ответами и без ответами

Тести Этикаи касби

# «Насиҳатнома» ба кадоме аз мутафаккирони асримиёнагии форсигў таалуқ дорад?

– Низомулмулк;

-Њ.Кошифӣ;

+ Унсур-ул-маолии Кайковус;

– Абўалӣ ибни Сино.

# Кадом мутафаккир таносуби сиёсат ва ахлоқро мавриди омўзиш қарор дода, нақши асосии зўриро дар сиёсат эътироф мекард. Вале, ў сиёсат ва ахлоқро тавассути тақсими соҳаҳои фаъолияти онҳо ба ҳам мепайваст. Ба назари ў то қабули қарор сиёсатмадор метавонад бо эътиқоди ғоявӣ ва принсипҳои ахлоқӣ такя намояд. Баъди қабули қарор бошад ғами оқибатҳо ва натиҷаҳои онро хўрад?

-Д.Истон;

-Ж.Ж.Руссо;

+М.Вебер;

– Н.Макиавели.

# Кадом мутафаккир кодекси ягонаи ахлоқии рафторро намеписандад?

-Ж.Ж.Руссо;

+М.Вебер;

– Т.Гобс;

– Н.Макиавели.

# Сиёсатгардонии ахлоқро муайян намоед?

– яке аз тамоюлҳои муносибатҳои байниҳамдигарии сиёсат ва ахлоқро мутаҳид гардонии ахлоқ ташкил медиҳад;

– яке аз яке аз тамоюлҳои муносибатҳои байниҳамдигарии сиёсат ва ахлоқро сиёсӣ гардондани ахлоқ ташкил медиҳад;

+яке аз яке аз тамоюлҳои муносибатҳои байниҳамдигарии сиёсат ва ахлоқро сиёсигардонии ахлоқ, тобеи сиёсат гардондани ахлоқ ташкил медиҳад;

– яке аз яке аз тамоюлҳои муносибатҳои байниҳамдигарии сиёсат ва ахлоқро ахлоқгардонии сиёсат, тобеи ахлоқ гардондани сиёсат ташкил медиҳад.

# А.Фирдавсӣ Маздакро чӣ тавр тавсиф намудааст?

-қаҳрамон, мубориз;

+донишманд, хайрхоҳ, одил ва адолатпарвар;

-ҷаҳонпаҳлавон;

-донишманд ва хирадманд.

# Таълимоти «Мадинаи фозила»-ро кадом мутафаккири форсу тоҷик эҷод намудааст?

-Унсур-ул-маолии Кайковус;

-Абўалӣ ибни Сино;

+Абунасри Форобӣ;

-М.Ѓаззолӣ.

# Чаро «паҳлавонон»-и А.Фирдавсӣ ба шоҳон доимо гузашт менамоянд?

-аз шоҳон ҳарос доштанд;

– шоҳро сояи Худо медонистанд;

+ ба хотири манфиатҳои умумии давлатӣ ва эътирофи шоҳ ҳамчун ифодагари ваҳдату қудрат;

-ба корҳои идораи давлати сарфаҳм намерафтанд.

# Низомулмулк кадом асари нодирро офаридааст, ки ба давлат, аркони давлатдорӣ ва роҳбарӣ бахшида шудааст?

– «Ахлоқи Мўҳсинӣ»;

– «Наводир-ул-вақоеъ»;

-«Захират-ул-мулук»;

+ «Сиёсатнома»;

# Аз назари М. Ѓазолӣ бехтарин хислатҳои инсонӣ кадомҳоянд?

+ адолат ва накўкорӣ;

– ахлоқи ҳамида боодобӣ;

-боодобӣ рафтори нек;

– адолатнокӣ хушрафторӣ.

# Ѓазолӣ вазифаи мухимтарини подшоҳиро чӣ тавр тавсиф намудааст?

-химояи адлу инсоф;

+ҳимояи дин, тарғибу ташвиқи ислом ва ҳимояи он;

Одамонро маҷбур созад, то онҳо ба имон бошанд;

– тарбияи боодобӣ, хушрафторӣ, ахлоқи ҳамида.

# Андеша дар бораи «чӣ тавре, ки бошем, ҳамон тавр ба шумо ҳукм ронанд»-ро кадомин мутафаккири тоҷик ифода намудааст?

-Ибни Сино;

+ М.Ѓазолӣ;

-Форобӣ;

-С.Айнӣ.

# Ибораи «Раҳм бар бечорагон овардан»-ро Саъдӣ дар кадом маъно ифода намудааст?

+ меъёри одамият ва гуманизм;

– ба накўкорӣ даъват намудааст;

-принсипи муросоро ифода менамояд;

– одамонро бо гузашт даъват менамояд.

# Муаллифи асари «Насиҳат-ул-мулук» кист?

– Мир Саид алии Њамадонӣ;

-Берунӣ;

-Низомулмулк;

+Муҳаммад Ѓазолӣ

# Муаллифи асари «Захирот-ул-мулук» кист?

+ Мир Саид алии Њамадонӣ;

-Берунӣ;

-Низомулмулк;

-Саъдӣ.

# Аз назари Мир Саид алии Њамадонӣ чаро одамон дар ташаккули хислатҳои золимии шоҳон гунаҳкоранд?

-аз шоҳон меҳаросанд ва ба онҳо муқобилат карда наметавонанд;

– дар ҳақи шоҳон мадҳияҳо месарояд;

– ба вазифаҳои шоҳон сарфаҳм намераванд;

+одамон ба амалҳои золимонаи шоҳон муросо менамоянд.

# Навъбандии сиёсат аз назари Воизи Кошифӣ?

– сиёсати дохилӣ, сиёсати хориҷӣ;

+ сиёсати нафси худ ва сиёсати ғайри худ;

– сиёсати кабир, сиёсати омехта;

-сиёсати пинҳонӣ, сиёсати ошкоро.

# Аз назари Њ.В.Кошифӣ «сиёсатгоҳ» чӣ маъноро ифода менамоянд?

-ҷои баҳсу мунозира;

+мавзеи ба ҷо овардани зўрӣ, ҷазодиҳӣ;

-ҷои музокирот;

-ҷои муколама.

мавзеи ба ҷо овардани зўрӣ, ҷазодиҳӣ чӣ маъноро ифода мекунад?

+ сиёсатгоҳ

-ҷои музокирот;

-ҷои муколама

-ҷои баҳсу мунозира;

# Кадоме аз ин мутафаккирон пайравони машшоия мебошанд?

-З. Розӣ, Љомӣ, Форобӣ

– А.Дониш, Фитрат,Саидо

– Фирдавсӣ, Дақиқӣ, Рудакӣ

+Ал – Киндӣ , А. Форобӣ

# Кадом олим « кўшиши бахтҷўиро» асосу пояи ахлоқ меноманд?

– Фейербах;

– Кант;

+М.Ѓаззолӣ;

– Рўдакӣ;

#.Вазир бояд кадом хислатҳоро доро бошад?

+донишманд,хирадманд,меҳрубон ростгўй, накукор

-зирак, фиребгар, ҳушёр, қалоб,нотиқ, сиёсатмадор

-адолатпарвар, хайрхоҳ, забондон, зирак, бадқаҳр

– донишманд, қалоб, нотиқ, сиёсатмадор

# Форобӣ ҷомеаро ба чанд қисм ҷудо кардааст?

+ба се қисм кабир,миёна, ҷомеа

-ба чор қисм

-ба ду қисм

– ба як қисм

# Мутафаккири Юнони қадим Арасту масъалаҳои сиёсиро дар кадом асарҳояш баён намудааст?

+ «Сиёсат» ва «Политияи афинагӣ»

– «Хирадномаи Искандарӣ»

– «Насиҳатнома»

– «Ќобуснома»

# А.Сино ҷомеа ё давлатро ба чанд қисмат ҷудо мекард?

+ ҳокимон, заҳматкашон,ҷанговарон.

– ғуломон, ҳокимон,сиёсатмадорон

– косибон, деҳқонон, феодалон

– ғуломон, феодалон, ҷанговарон.

# Фаслҳои аввалини сиёсатномаро чи ташкил медиҳад?

+ масъалаҳои умумии давлатдориро

– масъалаҳои умумии сиёсатмадори

– масъалаҳои умумиидонишманди

– масъалаҳои умуми

# Кадом шахс бояд чеҳраи кушод дошта бошад?

+ шахси сиёсӣ ва расмӣ

– давлатӣ ва коргар

-соҳибкор ва шахсони ҳуқуқи

-давлати ва соҳибкор

# Инсони нек бояд кадом хислатҳоро доро бошад?

+ маънавӣ, ахлоқи ва иҷтимоӣ.

-фарҳангӣ, ва ахлоқӣ

-донишманд, хайрхоҳ

– донишманд,хирадманд

# Эстетика чист?

+ илм дар бораи зебогӣ;

– илм дар бораи зиштӣ;

– илм дар бораи ахлоқ;

– илм дар бораи кирдори инсон;

# Кадом мутафаккир сиёсатмадору давлатдорро ба офтоб монанд менамояд. «подшоҳ чу офтоб аст. Нашояд, ки ба яке тобаду бар яке натобад».

– Низомулмулк;

-Н.Тусӣ;

-Њ.Кошифӣ;

+ Унсур-ул-маолии Кайковус;

– Абўалӣ ибни Сино.

# Кадом мутафаккир адлу адолатиро чун пояи давлатдорӣ меҳисобад. Шоҳу шоҳигариро ба масъалаҳои ахлоқӣ мепайвандад. Мисолҳои зиёдро дар бораи нопокию бадахлоқии тоифае аз ашрофон меорад ва онҳоро маҳкум менамояд. Ба шоҳон тавсияҳои муҳми дар боби ба айшу ишрат дода нашудаи ва ба корҳои давлатдорӣ машғул гаштанро медиҳад?

– Низомулмулк;

-Н.Тусӣ;

-Њ.Кошифӣ;

+ Унсур-ул-маолии Кайковус;

– Абўалӣ ибни Сино.

#Андеша дар бораи он, ки подшоҳ бояд фаъолияте барад, ки раияти заҳматкашро аз ҳар гунна бадкирдориҳо раҳо намояд, ба накўкорон ёрӣ ва подош диҳад. Нагузорад, ки бадахлоқон ба фозилон зулм ва ё бадкирдоронро раво бинанд. Подшоҳ ба он кўшад, ки одамон аз бадию бадкирдорӣ ҳазар намоянд, аз сиёсати ў битарсанд ва рў ба амали нек оранд ба кадом мутафаккир таалуқ дорад?

-Низомулмулк;

-Њ.Кошифӣ;

-Унсур-ул-маолии Кайковус;

+М.Ѓазолӣ.

#Кадом мутафаккир дар фаҳми адолатнокӣ ба Арасту наздикӣ дошт. Арасту адолатнокиро ба сифати хайрияти умум медонист ва ў бошад адолатнокиро воситаи нигоҳ доштани баробарию мутаносибии байни одамону аҳли ҷомеа меҳисобад: «адл равият нигоҳ доштан аст миёни халқ» ақидаи он буд?

-Низомулмулк;

-Н.Тусӣ;

+Њ.Кошифӣ;

-Унсур-ул-маолии Кайковус;

# Мафҳуми одоб (этикет)-ро муайян намоед?

– усул, меъёр ва арзишҳои иҷтимоӣ, маънавӣ ва ахлоқӣ натиҷаи ташаккули тулонии табиӣ ва қонунии инсон ва ҷомеаи инсонӣ мебошад;

– усул, меъёр ва арзишҳои иҷтимоӣ, маънавӣ ва ахлоқӣ натиҷаи ташаккули тулонии табиӣ ва қонунии инсон ва ҷомеаи инсонӣ мебошанд;

– усул, меъёр ва арзишҳои иҷтимоӣ, маънавӣ ва ахлоқӣ натиҷаи ташаккули тулонии табиӣ ва қонунии инсон ва ҷомеаи инсонӣ мебошад;

+усул, меъёр ва арзишҳои иҷтимоӣ, маънавӣ ва ахлоқӣ натиҷаи ташаккули тулонии табиӣ ва қонунии инсон ва ҷомеаи инсонӣ мебошанд.

# Этикет чи гунна истилоҳ аст ва он чи маъно дорад?

-этикет истилоҳи фаронсавӣ аз (асли юнонӣ ва лотинишуда) буда маънои ахлоқро дорад ва дар фахмиши том этикет-ин тарзи кобили қабул эътирофи умум ва ҳатто меъёри маънавии рафтори инсон мебошад;

-этикет истилоҳи юнонӣ буда маънои ахлоқро дорад ва дар фаҳмиши том этикет-ин тарзи фаъолияти расмӣ, корӣ, дипломатӣ ва хидматии одамон мебошад;

– этикет истилоҳи лотинӣ буда маънои одобро дорад ва дар фаҳмиши том этикет-ин тарзи фаъолияти умум ва ҳатто меъёри маънавии инсон мебошад;

– этикет истилоҳи англисӣ буда маънои рафтору кирдорро дорад ва дар фаҳиши том этикет-ин тарзи меъёри маънавию моддии инсон мебошад;

# Этикети аҷдодонамон бо кадом истилоҳ ифода мегардид?

– этикети аҷдодонамон бо истилоҳи адаб ифода гардида дар осори зиёди таърихиабадӣ инъикос ёфтааст;

– этикети аҷдодонамон бо истилоҳи одоб ифода гардида дар осори зиёд инъикос ёфтааст;

+ этикети аҷдодонамон бо истилоҳи фарҳанг ифода гардида дар осори зиёди таърихи фарҳангӣ (қабл аз ҳама андарзномаҳо) инъикос ёфтааст;

# Этикети тоҷикӣ чи хел шакл гирифт ва бо кадом истилоҳ маъруф аст?

-пеш аз зуҳур ва интишори ислом бо нормаҳо ва арзишҳои халқҳо омезиши табии ва органикӣ ёфта ва аз он этикети тоҷикӣ шакл гирифт,ки он бо истилоҳи умумӣ «одоб» маъруф ва маъмул аст;

– пеш аз зуҳур ва интишори ислом усул ва арзишҳоиэтикети ниёгон (чун усулу арзишҳои иҷтимоӣ дар маҷмуъ) бо нормаҳо ва арзишҳои халқҳои дигар омезиши табии ва органикӣ ёфта ва аз он этикети тоҷикӣ шакл гирифт, ки он бо истилоҳи умумӣ «ахлоқ» маъруф ва маъмул аст;

+баъди зуҳур ва интишори ислом усул ва арзишҳои этикети ниёкон (чун усулу арзишҳои иҷтимоӣ дар маҷмуъ) бо нормаҳо ва арзишҳои исломӣ омезиши табиии ва органикӣ ёфта ва аз он этикети тоҷикӣшакл гирифт, ки он бо истилоҳи умумӣ «адаб» (ва бештар дар шакли ҷамъ ва умумии он –«одоб») маъруф ва маъмул аст;

-баъди истиқлолият ба даст даровардан бо нормаҳо ва арзишҳои демократияи ғарбӣ омезиши табии ва органикӣ ёфта ва аз он этикети тоҷикӣ шакл гирифт, ки он бо истилоҳи умумӣ «адаб» (ва бештар дар шакли ҷамъ ва умумии он-«одоб») маъруф ва маъмул аст.

# Аз диди одоби сиёсӣ ва расмӣ шарти муҳимтарин ва асоситарин симои зоҳириро чи ташкил медиҳад?

– шарти мухимтарин ва асоситарини симои зоҳирӣ аз диди одоби сиёсӣ ва расмӣ санъати суханварии инсон аст. Чун шахси расмӣ ва сиёсӣ баёнгари симо ва фарҳанги низоми сиёсӣ ва давлатӣ мебошад ва ҳамзамон бо афроди зиёд сарукор дорад, бояд доимо сухандон бошад;

-шарти муҳимтарин ва асоситарини симоӣ зоҳирӣ аз диди одоби сиёсӣ ва расмӣ чехраи бози инсон ташкил медиҳад. Чун шахси расмӣ ва сиёсӣ баёнгари симо ва фарҳанги низоми сиёсӣ ва давлатӣ мебошад ва ҳамзамон бо афроди зиёд сарукор дорад, бояд доимо чеҳраи боз дошта бошад;

– шарти муҳимтарин ва асоситарини симои зоҳирӣ аз диди одоби сиёсӣ ва расмӣ рафтору кирдори хуби инсон аст. Чун шахси расмӣ ва сиёсӣ баёнгари симо ва фарҳангии низоми сиёсӣ ва давлатӣ мебошад ва хамзамон бо афроди зиёд сару кор дорад, бояд доимо рафтору кирдораш хуб бошад;

+шарти муҳимтарин ва асоситарини симоӣ зоҳирӣ аз диди одоби сиёсӣ ва расмӣ покии тамоми аъзои бадани инсон аст. Чун шахси расмӣ ва сиёсӣ баёнгари симо ва фарҳанги низоми сиёсӣ ва давлатӣ мебошад ва хамзамон бо афроди зиёд сарукор дорад, бояд доимо поку ботароват ва дилкашу ҷаззоб бошад.

# Шарти мухимтарини покӣ ва таровати либосро чи ташкил медиҳад?

+ либос бояд доиман тоза ва дарзмолшуда бошад;

– либос бояд доиман пок ва дарзмолшуда бошад;

– либос бояд доиман якранг бошад;

– либос бояд доиман ҷилодор бошад;

-либос бояд замонавии муд бошад.

# Пўшидани кадом шакли пироҳан маъмулан қабул аст?

-пироҳани танҳо сафед қабул шудааст ва пироҳанҳои серранг (бахусус, сурх, зард, сиёҳ) мақбул нест;

+ пироҳан маъмулан сафед ва ё камранг (масалан, кабуди сафедранг, сабзи сафедранг, зарди сафедранг, обӣ) қабул шудааст ва пироҳанҳои серранг ( бахусус, сурх, зард,сиёҳ) мақбул нест;

– пироҳани танҳо камранг қабул шудааст ва пироҳанҳои серранг мақбул нест;

– пироҳан маъмулан сафед ва сиёҳ қабул шудааст.

# Кадом ранги галстук ҳангоми мотам истифода мешавад?

– якранги кабут;

+якранги сиёҳ;

-якранги сафед;

-якранги сабз.

# Шарти муҳими пўшидани шимро дар фаъолияти сиёсию расмӣ нишон диҳед?

– шим ҳатман ҳамранги костюм бошад ва дарозии он бояд дар ҳадде бошад, ки то туфлӣ расад;

– шим ҳамранги ҳамранги костюм ва туфлӣ бошад ва шимҳои серранг, ҷилодор ва духти ғайримаъмулӣ салох нест;

– шим маъмулан серранг, ҷилодор ва духти ғайримаъмулӣ бо хатҳои ранга, кисаҳои зиёд, андозаҳои гуногун боша два ё ба ранги он наздик боша два дарозии он бояд дар ҳадде бошад, ки болои туфлӣ хам гардад;

+ шим маъмулан ҳамранги костюм бошад ва ё ба ранги он наздик бошад.дарозии он бояд дар ҳадде бошад, ки болои туфлӣ хам гардад ва дар пас то пошнаи он рассад. Шимҳои серранг, ҷилодор ва духти ғайримаъмулӣ (бо хатҳои ранга, кисахои зиёд, андозаҳои гуногун) салоҳ нест;

# Шарти бастани миёнбанд (тасма)-ро нишон диҳед?

-миёнбанд (тасма) бояд ороишоти ғайримаъмулӣ ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон дошта бошад;

– миёнбанд (тасма) набояд ҳамранги шим ва ё ақалан наздик ба ранги он бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон) дошта бошад;

-миёнбанд (тасма) бояд хамранги шим ва ё пироҳан бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфхои калон) надошта бошад;

+миёнбанд (тасма) бояд ҳамранги шим ва ё ақалан наздик ба ранги он бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон) надошта бошад.

# Шарти пўшидани туфлиро нишон диҳед?

+ туфлӣ сиёҳ ва тирранг буда, бо либос (бахусус, сафед) созгор бошад: пўшидани туфлиҳои ранги баланд (бахусус, сафед) ҷоиз нест;

– туфлӣ танҳо сиёҳ буда, бо либос ( бахусус, котюм ва шим) созгор бошад;

– тамоми навъҳои туфлӣ инчунин туфли тираранг ва ранги баланду сафед низ ҷоиз аст;

– туфлӣ бояд бо либос (бахусус, костюм ва шим) созгор бошад: пўшидани туфлиҳои ранга ҷоиз нест;

# Шарти бастани миёнбанд (тасма)-ро нишон диҳед?

-миёнбанд (тасма) бояд ороишоти ғайримаъмулӣ ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон дошта бошад;

– миёнбанд (тасма) набояд ҳамранги шим ва ё ақалан наздик ба ранги он бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон) дошта бошад;

-миёнбанд (тасма) бояд хамранги шим ва ё пироҳан бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфхои калон) надошта бошад;

+миёнбанд (тасма) бояд ҳамранги шим ва ё ақалан наздик ба ранги он бошад ва ороишоти ғайримаъмулӣ (ситорачаҳо, металҳои зиёд, қулфҳои калон) надошта бошад.

# Шарти пўшидани туфлиро нишон диҳед?

+ туфлӣ сиёҳ ва тирранг буда, бо либос (бахусус, сафед) созгор бошад: пўшидани туфлиҳои ранги баланд (бахусус, сафед) ҷоиз нест;

– туфлӣ танҳо сиёҳ буда, бо либос ( бахусус, котюм ва шим) созгор бошад;

– тамоми навъҳои туфлӣ инчунин туфли тираранг ва ранги баланду сафед низ ҷоиз аст;

– туфлӣ бояд бо либос (бахусус, костюм ва шим) созгор бошад: пўшидани туфлиҳои ранга ҷоиз нест;

# Шаклҳои пурраи муколама ва музокиротро нишон диҳед?

+ корӣ, расмӣ, ғайрирасмӣ,давлатӣ;

-корӣ ва давлатӣ;

-расмӣ, ғайрирасмӣ;

-давлатӣ, расмӣ.

# Доираи фарогирии муколама ва музокиротро нишон диҳед?

-дипломатӣ ва байналхалқӣ;

+дуҷониба,сеҷониба,бисёрҷониба;

-дохилӣ ва берунӣ;

-локалӣ ва минтақавӣ, байнахалқӣ.

# Талаботи умумии одоби муколама ва музокиротро чи ташкил медиҳад?

-одоби ташрифот ва пазироӣ;

+одоби муошират ва суҳбат;

Одоби таҳамул ва сабр;

-одоби рафтор ва кирдор.

# Мақсади музокиротро чи ташкил медиҳад?

-мақсади музокиротро бунёди ҳамкории тарафайн ташкил медиҳад;

– мақсади музокиротро ташкили тақсими ашё ё чизи ба даст омада ташкил медиҳад;

+мақсади музокиротро бунёди созиш ё ризоияти тарафайн, ташкили баҳамтаъсирбахшӣ ва тақсими ашё ё чизи ба даст омада ташкил медиҳад;

-мақсади музокиротро бунёди созиш ташкил медиҳад.

# Њангоми суханронӣ шахси сухангў аз чи бояд худдорӣ намояд?

+ аз имову ишора ва такон додани даст;

-аз чашм гурезондан;

-ба ҳар тараф назар кардан;

-аз хондани матн;

# Амали писандидаи одоби муоширатро нишон диҳед?

-бисёр аҳволпурсӣ накардан;

+ Ба ҳамагон салом додан ва аз аҳволи эшон мухтасар пурсон шудан;

-руҳияи ноомади кори худро ба дигарон бор накардан;

– вақти худ ва дигаронро қадр кардан.

# Дар муошират кадом амал писандида нест?

-агар дарбораи проблемаҳои зиндагии шахсии худ ба дигарон маълумот пешниҳод намоӣ;

-агар аз дигарон аҳволпурсӣ нанамоӣ;

– ҳавобаландӣ ва ғурўри шахси;

+ агар аҳволпурсӣ тулонӣ ба хусус дар даҳлез роҳрав ва ҷойхои корӣ ва

# Дар ҷараёни муошират чи гуна амал кард?

– ормона ва бо тамкин;

-бодиққатона ва босаброна;

-ҳаракати амли муносиб;

+ бо чеҳраи боз, лаҳни нарм, ҳаракати муносиб, лаҳҷаи сареҳ ва равшан.

# Дар одоби муошират кадом амал қатъиян раво нест?

+ хатто дар холати ниҳот ҳасос ва тезутунд будани масъала таҳқир, дағалӣ, дашному ҳақорат раво нест;

-ҳолпурсии аз ҳад зиёд;

-ҳаракати ноҷо, забони дағал, чеҳраи қаҳролуд;

-ба изати наф расидан;

Main Aditor

Здравствуйте! Если у Вас возникнут вопросы, напишите нам на почту help@allinweb.info

Похожие статьи

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *